piątek, 3 lipca 2015

Wstęp

    Oszalałam, zwariowałam i nie wiem co jeszcze XD Tego bloga założyłam pod wpływem weny, która złapała mnie niedawno (szkoda, że tylko na to opowiadanie). Mam na niego naprawdę fajny pomysł i bardzo bym chciała go urzeczywistnić, ale jak, gdzie i kiedy? To nie mam zielonego pojęcia :D Na początku chciałabym skończyć Włodarczyka, żeby móc całkiem poświęcić się Bartkowi (jak to brzmi?! XD) ale wszystko wyjdzie w praniu. Zaglądajcie tu czasem, bo może niedługo coś się pojawi :D

Buziaki :* :* :*

4 komentarze:

  1. pisz Włodiego, pisz Bartka, użyczę trochę weny ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. BŁAGAAAAM daj jej trochę :D bo mnie wena wogóle nie lubi :(

      Usuń
  2. Będę <3
    A czy mogłabyś coś pokombinować z widokiem bloga? Bo tak jakoś mi dziwnie się wyświetla. Tak tylko z lewej strony, a nie na środku.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapewniam Cię, że moja obecność obowiązkowa ;3
    Jestem pod wrażeniem zakładki bohaterów *.*
    Czekam z niecierpliwością na rozdziały na obu blogach :)
    Pozdrawiam i weny ;*

    OdpowiedzUsuń